Sunday, December 06, 2009

Coretan Pertama...

Subhanallah..
Subhanallah..
Cubaan 1..2..3..
Test..test..

Hoho..teringat semasa di sambest dulu,terutamanya time form2 2005
Memegang jawatan ajk dewan besar bersama bapak(fauzan),syazwan adzhar(kp dewan besar sebelum naik pangkat jadi ku sambest,hoho..),shukry(membe sejak form1 yang juga ketua dorm saya yang berkaliber time form5),dan tidak lupa kepada abg mustafa dan ketua biro dewan besar,abg aidi fairuzi.Sepanjang tahun 2005 uh,banyak benda yang kitorang belajar terutamanya pasal PA system.Ada je function kt dewan,petang dan malam hari sebelumnya kompem kitorang la yang kena jadi kuli untuk bersih la,kemas la,hias2,susun kerusi lg,masuk bilik bawah tnah..herr..dan yang menjadi poin kat sini ialah kena test microphone selepas mencucuk wayarnya pada tempat yang betul..{syazwan}:Subhanallah,subhanallah...Subhanallah,subhanallah... hm,fadhil yang kat belakang uh,dengar tak?? {fadhil}:perlahan r wan,kuatkan sikit lagi.Haha..macam2 ragam boleh dilihat setiap kali kitorang kerja,ada yang sibok testing lampu,ada yang panjat atas pentas,yang duduk saje bawah kipas pon ada..hihi..namun,segala pengalaman itulah yang membuatkan diri kita semakin matang,tapi xtaw la saya ni dah matang ke belum..hoho,mgkn masih banyak pengalaman dan ilmu yang perlu saya cedok untuk terus mengislahkan diri yang hina ini..tapi 1perkara lagi,sebenarnya kitorang pon xtaw la time uh kitorang bekerja secara paksarela atau sukarela..hm,papepun,harap2 smuanya insyaAllah kerana Allah Ta'ala.

Sebenarnya saya ni xreti sangat bab2 menulis ni,jadi blog ni pon sekadar untuk berkongsi pape yang patut dengan sahabat2 saya.So,awal2 lagi saya nak mohon maaf sekiranya kunjungan anda ke blog saya yang xseberapa ini tidak dapat memberikan kepuasan kepada anda semua seperti anda mengunjungi blog sahabat2 yang lain.Saya juga nak mengucapkan berbanyak2 terima kasih kepada sahabat2 DQ saya,nidzam yatimi(model...),fadil(pa'mlondi),sohaib(enchikcoeb),anip napiah(raja...),adib nizam,khaidir(amat),alim,dan yang lain2.Terima kasih juga kepada semua yang telah menghasut,mendorong,memberi galakan,inspirasi,idea,cadangan dan komen kepada saya untuk melahirkan blog ini.InsyaAllah saya akan cuba meningkatkan kualiti blog ni dari semasa ke semasa..cewahh..



Terima kasih..assalamualaikum

5 comments:

  1. haha... nape tak citer test sore mse nynyi nasyid wei?

    lg gempak kot.. hehe...

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaa r.fadh da ade blog weyh~cayala!haha x bley blah btol ayt ko yg nih---> "terima kasih juga kpd semua yg tlh MENGHASUT,mndorong...bla..bla..bla.."..ak da taw sgt keje sape yg hasut mghasut nih.hehe keepidap n chill it out!

    ReplyDelete
  3. hahahhaha..mantap dan lucu la gile...sastera btul ayat ek,,PENGUASA BLOG!!hahaha..NATIJAH EMOSI n LAKARAN PENDAPAT..bgus3...haha

    ReplyDelete
  4. syzwn>hehe,yg bhgn uh ak bg ko la plak yg post kt blog ko..hihi
    amir 'laloq'>haha..ko taw la org yg m'hasut uh,klo xm'hasut mmg xbole..ak pon cmne ntah leh trpdaya dgn dy..hoho..neway,trime ksih sudi tgk blog ak nh =)
    hatta>hehe,sastera ke..?cm bese je rse,men bubuh je..trime ksih sudi ke blog ni

    ReplyDelete
  5. hahahha..TERIMA KASIH KERANA SUDI KE BLOG INI..haha..macam ayat promoter kedai je..kih3..
    1 lg sila buat perenggan ye..da blaja karangan bm tym spm kan..haha

    ReplyDelete